2019 meghatározó olvasmányai | 15 éves a blog!

július 01, 2024

2019-ben ismét magas volt az olvasások (214) és beszerzések száma (103). Sok olvasmányom továbbra is a könyvtárból került ki, de recik és új szerzemények szintén szerepeltek. 

Ekkor találkoztam először többek közt Caleb Carr-ral (A ​Halál angyala - azóta is várom a 3. részt - a sorozatot ajánlom mellé/helyette ;)), Anne Cathrine Bomann-al, Michael Chabonnal,  Domenico Starnone-al. 

Képregények terén egyre jobban tágult világom - ezt egyrészt a magyar piac változásának és a könyvtári beszerzéseknek köszönhettem (pl.: Noelle Stevenson, Gerald Way [aki kamaszkori bálványom volt a My Chemical Romance miatt], Joe Hill (Locke&Key), Marjorie Liu (Monstress).

Magyar szerzők közül először olvastam Szentesi Évától, Mucha Dorkától.

Ekkor kezdtem el L. M. Montgomery Anne-sorozatát, amit igazi komfortélmény volt.

Memoár kötetek szintén szerepelnek a toplistában, mint A döntés, A tanult lány, Így lettem Michelle Obamától. 

2019-ben feküdtem rá az újraolvasásokra - akkor indult először a kihívásom ehhez kapcsolódva.

Több Témázunk bejegyzést írtam, ill. szerveztem is ezeket a posztsorozatokat, amikben mindig valami érdekes könyvmoly témát jártunk körül több bloggerrel.

Néhány megjelenés, amire büszke vagyok:
- szerepeltem azóta sajnos már megszűnt Libramore podcast adásában
- készült egy interjú velem a helyi napilap online felületén

A szülinapi sorozat előző részei:

Nincsenek megjegyzések:

Te mit gondolsz? :)

Üzemeltető: Blogger.