2011 meghatározó olvasmányai | 15 éves a blog!

június 23, 2024

2011 végén már egész részletes éves összegzőt írtam, amiben kiemeltem a legjobb olvasmányélményeimet, amelyek száma ismét nőtt (148).

Az alábbi könyvélményeket emeltem ki:

Carlos Ruiz Zafón (A szél árnyéka, Angyali játszma)

Ezekre tényleg erősen vissza tudok emlékezni, de még a fentieken kívül olvastam több sorozat folytatását (pl: Shiver, Kisasszonyok folytatásai, True Blood, Libba Bray Rettentő gyönyörűség, Harry Potter újraolvasás), ill. hangoskönyvekre ekkor kaptam rá. Folytattam az ismerkedést Joanne Harris, Tracy Chevalier, Paulo Coelho életművével. Többek közt Grecsó Krisztiántól ekkor olvastam először - ő azóta is a kedvenc szerzőim sorában van.

Még mindig elég sok szépirodalmat, és klasszikust olvastam - egyrészt az egyetem hatása, másrészt az akciós könyvek, szerzemények miatt :D

Blogot egyre tudatosabban vittem, de még nem voltak meg azok az állandó rovatok, amikor később.

Az Olvasás 7 hete kezdeményezéshez csatlakoztam, amiben sokféle témában tudtunk bemutatkozni.

A szülinapi sorozat előző részei:

2009, 2010

Nincsenek megjegyzések:

Te mit gondolsz? :)

Üzemeltető: Blogger.