2013 meghatározó olvasmányai | 15 éves a blog!

június 25, 2024

2013-ban olvastam ekönyveket, hangoskönyveket a hagyományosak mellett. 

Több olvasmányomat a Tumblr-nek köszönhetem:

A versekkel való ismerkedésem ekkortól vált tudatosabbá, ekkor olvastam először Simon Mártontól (kösz Tumlbr! :)), utána találtam rá Fodor Ákosra.

Első angol nyelvű regényemet szintén ekkor fejeztem be: a Csillagainkban a hiba volt ez a sikerélmény, de Rainbow Rowellre is ekkor találtam rá.

A legjobb 10 könyvet már összegyűjtöttem az év végi zárásomban:

Nagy kedvenc cozy mystery sorozatom, M. C. Beaton Agatha Raisin könyveivel ekkor találkoztam először, 10 részt elolvastam belőle csak 2013-ban!

Tovább ismerkedtem Neil Gaimannal, Rejtő Jenővel, több klasszikussal, Gabriel García Márquez: Szerelem a kolera idején könyvét ekkor olvastam el (2011-ben félbehagytam). Frida Kahlo életéről ekkor olvastam először, aki később vált meghatározóvá számomra (kiállítás, róla szóló könyvek miatt).

Ekkor fedeztem fel a történelmi cozy mystery zsánerbe tartozó Nellie Bly sorozatot, amiből sajnos csak az első két rész jelent meg magyarul (a 2. kötetben szerepel egy kis ajánlóm is ;))

Az állandó rovatok bővültek Szép versek és Akcióvadász bejegyzésekkel. 

A szülinapi sorozat előző részei:

200920102011, 2012

Nincsenek megjegyzések:

Te mit gondolsz? :)

Üzemeltető: Blogger.