2014 meghatározó olvasmányai | 15 éves a blog!

június 26, 2024

2014 izgalmas év volt a bloggerségem megélésben, több fontos kedvencet avattam, aktív voltam a blogger közösségben, ill. elmentem két - azóta kedvenc - irodalmi programomra, amiből már hagyományt teremtettem.

Legjobb olvasmányaim az éves zárásom szerint:


Memoárok - nem angolszász irodalom - krimi - fantasy - scifi - történelmi regények - itt már szépen látszódik az a paletta, ami manapság is jellemez.
Megkezdett sorozatokkal, írókkal ismerkedtem tovább, pl.: Fodor Ákos, Agatha Raisin, Grecsó, Simon Márton. Ekkor olvastam először - többek között - Paul Austertől, Kleinheincz CsillátólOn SaitólElif Shafaktól.
Kiemelkedő volt Ford Madox Ford sorozata, amely magyar olvasók - bloggerek kezdeményezésére jelent meg magyarul (Avilda ;))
Angolul egy könyv volt jelentős - a My mad fat diary tvsorozat alapja, aminek azóta beszereztem és elolvastam a folytatását is. Sajnos azóta sem jelent meg magyarul, pedig fontos témákat érint - kamaszkor, mentális állapot, szerelem. Fuh újra kellene néznem a sorozatot! :D

2014 fontos év volt a könyveken túl egyéb könyves élményekben:

- ekkor indult el a Popkult, csajok, satöbbi podcasta, ami azóta is a kedvencem

- ekkor vettem részt először a Könyvfesztiválon és a Könyvhéten

- részt vettem a Magyar Könyvek Viadala eseménysorozatban, ahol a 2013-as legjobb magyar könyveit szavaztuk meg több bloggal

A szülinapi sorozat előző részei:

200920102011, 2012, 20132013

Nincsenek megjegyzések:

Te mit gondolsz? :)

Üzemeltető: Blogger.