2012 meghatározó olvasmányai | 15 éves a blog!

június 24, 2024

2012-ben ismét kicsit kevesebbet olvastam, de az előző évekhez hasonlóan fogyasztottam szépirodalmat, szórakoztató könyveket, külön hangsúlyt fektettem a magyar szerzőkre, amit az év végi zárásomban kiemeltem.

2012-ben több olyan kedvencre bukkantam, amiket mostanában újra szeretnék olvasni:

Ekkor olvastam David Nichollstól az Egy napot, A nagy kvízválasztót. Gail Carriger humoros-fantasy-steampunk sorozatát a Soullesst - nemrég Reni barátnőmmel sikerült elolvastatnom az első részt :D

2012-ben indult el az Ad Astra kiadó, ami olyan fantasy-scifi gyöngyszemeket adott ki, mint Marija Moravne, A felhúzhatós lány, amik tovább tágították az olvasói világomat.

Magyar írók közül Kőrösi Zoltán, Szabó Magda, Baráth Katalin, Grecsó Krisztián emelkedik ki.

Külföldi szerzők közül tovább ismerkedtem Virginia Woolffal, ill. apukám kedvencéhez Boris Vianhoz készítettem el az első molyos kihívásomat.

A blogot tekintve nagy változást jelentett, hogy csatlakoztam a Magyar blogger rovatok oldalhoz (már nem frissül, de működik ;)), ahol megadott rovatokat tudtam átvenni, majd az évek alatt személyre szabtam. Itt egymást tudtuk is reklámozni, be kellett küldeni a megfelelő rovathoz tartozó új bejegyzéseinket. Ekkor vezettem be a ma is működő és népszerű - Havi zárás, Friss könyvek bejegyzéseket. De toplistákat, Barangolás posztokat is nagyon szerettem megírni.

Ekkor vettem az első ekönyvolvasómat - a Kindle4-et, ami jelentem azóta is működik, csak már Apukám használja. 

A szülinapi sorozat előző részei:

20092010, 2011

Nincsenek megjegyzések:

Te mit gondolsz? :)

Üzemeltető: Blogger.