Magyar Könyvek Viadala 2014 - jön! :)

január 01, 2014
December elején keresett meg Tibi, a media-addict.hu készítője (aki, ír filmekről, sorozatokról és persze könyvekről is), hogy benne lennék-e egy jövőre induló blogos 'díjátadó eseményben', ahol a könyves bloggerek kiválasztják a 2013-ban megjelent legjobb magyar könyvet, írót, borítót stb.

Naná! Nem győzöm én is reklámozni a magyar írókat a blogomon - igaz én se olvasok olyan sokat, de igyekszem ;) 

Már elkészült a logó, a blog és a facebookos oldal (később majd ez lesz a legjelentősebb terepe ennek a kezdeményezésnek). A jelölteket december 27-ig el kellett küldenünk bloggertársaimmal és ha minden jól megy január 2-án elstartol élesben is - vagyis szavazhattok majd az általunk jelölt írókra-könyvekre. Erről több információt a blogon és a facebook oldalon találtok ;)

Az alábbi kategóriákban jelölhettünk magyar írókat-könyveket
  • Az év könyve
  • Az év legszebb szépirodalmi regénye
  • Az év legjobb szórakoztató regénye
  • Az év legjobb ifjúsági regénye
  • Az év mesekönyve
  • Az év írója
  • Az év írónője
  • Az év felfedezettje
  • Az év fordítója
  • Az év legszebb könyvborítója
Mivel én főleg szépirodalmat olvastam, ezért inkább ezen a téren jelölgettem írókat-költőket (nem nehéz kitalálni, hogy kiket jelöltem - idei szívemcsücske Simon Márton pl, 'régebbi' kedvenceim - Tóth Krisztina, Grecsó, Cserna-Szabó, stb. De a többi bloggert széles körből válogatta ki Tibi, így le lesz fedve az összes kategória (ifjúsági, mese, stb) - én már nagyon kíváncsi vagyok, hogyan fog alakulni a szavazás és remélem velünk tartotok! 

Nincsenek megjegyzések:

Te mit gondolsz? :)

Üzemeltető: Blogger.