Cserna-Szabó jöön!

Hétfőn a színházunk honlapját böngészve bukkantam erre a programra:

"Kötelező olvasmány - Cserna-Szabó András: Szíved mélyén épül már a Halálcsillag

„Ha az Olvasónak szerencséje van ismerni Cserna-Szabó András írásait, akkor valószínűleg feltétlen és mihamarabb szeretné elolvasni a számára eddig ismeretleneket is. Hiszen a szerző meggyőzte őt a Fehér Bélával közösen írt gasztrozófiai esszégyűjteményével (Ede a levesben), amely az evésről, vagy a Darida Benedekkel közösen írt gasztrozófiai esszégyűjteményével (Jaj a legyőzötteknek/A nagy Macskajaj könyv), amely az ivásról szól. Esetleg majdnem fél tucat novellás gyűjteményének valamelyikével találta telibe a szívét, de az is lehet, hogy az irodalmi tárgyú esszéitől lett az író feltétlen híve. (…) A különös című, Szíved helyén épül már a Halálcsillag az első regénye az írónak...”

A beszélgetést vezeti: Lévai Balázs
Közreműködik: Jordán Tamás
Időpont: 2014. január 20. 18 óra
Helyszín: Weöres Sándor Színház, Stúdiószínpad
Jegyár: 800 Ft"


A könyvet már tavaly, a megjelenés után egy héttel olvastam, nem volt kérdés, hogy mennem kell erre az estre! :) A jegyet másnap meg is vettem (jegyirodában pedig lelkesen ajánlottam a Pusziboltot az eladónak :D), és már nagyon várom, hogy lássam élőben az egyik kedvenc írómat és dedikáltathassam a könyvemet! :) (Eddig még 'csak' Tóth Krisztinával, Grecsó Krisztiánnal és Farkas Líviával 'találkoztam' élőben). 

Nincsenek megjegyzések:

Te mit gondolsz? :)

Üzemeltető: Blogger.