2011 összegzés

december 31, 2011
Ismét egy olvasmányokban és élményekben gazdag évet tudhatok magam mögött :)

Köszönöm azoknak akik itt jártak, hagytak kommentet és remélem jövőre is velem tartotok! :)
  • A moly szerint kb 130 könyvet olvastam el (és újra) idén.
  • A blogon 86 könyvről írtam. A legtöbbről augusztusban (10) és szeptemberben (11) írtam. 
  • Könyvvásárlás tekintetében visszafogtam magam a tavalyi 86 új könyv helyett, idén 'csak' 75 új könyvem lett (így leírva hihetetlennek tűnik! :D). Ebben benne van a karácsonyi nagy könyvcsomag is (12).
  • A könyvtártagságomat is kihasználtam: 37 könyvet olvastam onnan, és többet később meg is vettem, mert annyira tetszett :)
  • Nyár végén a hangoskönyvekért voltam oda, így 10 hangoskönyvet hallgattam meg (Bridget Jones naplója 1-2, Harry Potter 1-2, Sherlock Holmes történetek, és Agatha Christie novellák).
  • Részt vettem több moly-os kihívásban, az alábbiakat teljesítettem is: (kedvcsináló másoknak is)
Az alábbi könyvek fogtak meg a legjobban idén:
A blogot is kicsit rendbeszedtem az utóbbi hónapokban - a címkéket folyamatosan egységesítem, hogy könnyebb legyen keresni és böngészni (erről bővebb infó), és a Könyvsorozat fül is ezt a célt szolgálja, másrészt én is jobban látom kiket is szeretek olvasni :)

Meghirdettem pár hete az első nyereményjátékot is, nyáron a blog 3. szülinapján majd egy újabb fogja követni ;)


Terveim jövőre (a blogot és az olvasnivalómat tekintve):
- teljesíteni Lobo Várólistacsökkentő kihívását
- a kevesebb több jelszavával megpróbálok kicsit kevesebb könyvet venni és elolvasni, de azokba tényleg jobban belemerülök, mert ezt a hörcsög technika már tartható egy idő után :) Vagyis jobban megválogatom az olvasmányaimat, és nem olvasok egyszerre több könyvet! :)
- jobb ajánlókat írni (építő kritikákat örömmel fogadom!)

Még boldogabb, sikeresebb új évet kívánok Mindenkinek!
Dóri

Nincsenek megjegyzések:

Te mit gondolsz? :)

Üzemeltető: Blogger.