Nyereményjáték - vége, eredményhirdetés

december 09, 2011

Közeledik a karácsony, és úgy döntöttem nyereményjátékot hirdetek -  ez lesz az első a blogomon:)
Mivel már én is nyertem könyves bloggerektől ezzel is szeretném megköszönni és persze másoknak is megadni  a lehetőséget, mert tudom mennyire fel tudja dobni az ember napját :)

Szóval készítettem egy keresztrejtvényt, a kérdések a Harry Potter sorozathoz kapcsolódnak (mivel nemsokára végzek az utolsó rész újraolvasásával és ezt tűnt a legkönnyebbnek összeállítani :)).
A válaszokat ímélben küldjétek el a theodora89 kukac freemail.hu címre (elég a szám és a mellette a megfejtés, és persze a fősor megfejtése), és dec. 9-én este sorsolok majd a random.org segítségével.

A nyereménykönyv: George Simenon - Maigret és a halott gyémántkereskedő
A könyvet postán juttatom el a nyerteshez, előzetes egyeztetés után :)
1. Ron 2. keresztneve
2. Ki mondta? -"védjétek meg az iskolát, védjetek meg minket!"
3. Harry 2. keresztneve
4. Harry "névjegye" (v.ige)
5. Ginny törpegolymókjának neve
6. A "nagykutya" (álnév)
7. A békaképű nő
8. Hermione 2. keresztneve
9. Huss és pöcc (v.ige 2. része)
10. Ron utálatos nagynénje
11. A griffendél őrzője HP1-3 (vezetéknév)
12. Furmász, morzsás szarvú szapirtyó ... (keresztnév)
13. Csótány...
14. Voldemort hallhatatlanságának záloga
15. Az ellentéte a Nox
16. A varangy, ami mindig megszökött gazdájától
17. Aki eltörte Albus D. orrát

Pont 17 :))) (katt a keresztrejtvényre és bejön nagyban, le is menthetitek, ha úgy könnyebb kitölteni) :)

2011. 12. 09.:
Eredményhirdetés - összegzés

Most 20:30-kor sorsoltam a randomorg-al, összesen 7 ímélt kaptam, de ezek közül 4-en tudták az összes cseles kérdésre a választ, a beérkezés sorrendjében kapott ez a négy jelölt egy számot ééééssss az 1. számút dobta ki a gép:



1. macska.lia... 2011. december 2., péntek, 22:29:29 
2. rekettyes92...2011. december 3., szombat, 18:41:31
3. herowithnofear... 2011. december 3., szombat, 18:42:37
4. padfoot...2011. december 3., szombat, 18:39:46

Gratulálok Neked (írj egy ímélt, hogy hova küldjem a könyvet!), és köszönöm a Többieknek is játszottak és remélem továbbra is figyelemmel kísérik a blogot (nyáron lesz 3éves, ezt majd újabb játékkal megünnepeljük!). :)

A megfejtések:


Nincsenek megjegyzések:

Te mit gondolsz? :)

Üzemeltető: Blogger.