Új Európa Kiadós borítók

december 07, 2011
Már tavasszal lelkendeztem az Európa Kiadó új borítóiról, íme a legújabb termés, amiket szívesen magaménak tudnék! (Március óta sikerült beszereznem a Drakulát ilyen kiadásban, és A segítséget is elolvastam, a Gyűrűk Urát puhafedeles - régi-ronda borítós példányaimat is szívesen lecserélném ezekre az újakra + a Szilmarilok és A hobbit is megjelent felújított verzióban).

Ez nagyon figyelemfelkeltő, bár nem értem miért csak egy szeme van a bácsinak :)

Tökéletes! :)

Még nem olvastam, de sok jót olvastam erről a kiadásról.

Drágaszág :)
Erre lehet, hogy beruházok, mert az én példányomból kipotyognak a lapok, hiába keményfedeles nem bírja a strapát! :)

Tegnap volt szerencsém látni az alexandrában, volt rajta egy papírcímke, amin a Borgiák sorozatot reklámozták - hát hiába én is amiatt vettem ki a könyvtárból, de aztán kifogott rajtam, olyan hosszú könyv! Majd legközelebb! :)
Ezt se olvastam még, de már tervbe vettem!

Ez is remek borító, egy remek könyvhöz :)


Ez a könyvsorozat is kezd érdekelni, könyvtárból el is kezdem majd olvasni. Amúgy nagyon ötletes, hogy egy festmény ad ki a sorozat! Gyönyörű! :)

2 megjegyzés:

  1. Pont néztem hírlevélben, hogy már megint egy Hobbit kiadás :) Nekem a Szilmarilok meg A hobbit is díszkötetesben van meg, és mondhatom igencsak megérte a pénzét mindkettő :)

    VálaszTörlés
  2. Megerősítem, h az Ódon ritkaságok élőben is gyönyörűséges:)

    VálaszTörlés

Te mit gondolsz? :)

Üzemeltető: Blogger.