Új Európa Kiadós borítók

március 08, 2011
Igaz ez már régebbi hír/téma - gondolom már feltűnt másoknak is, hogy az EK mostanában szebbnél-szebb borítójú könyveket ad ki. Ma voltam alexandrában - és leragadtam az 'újdonságok' polc előtt, tényleg nagyon szép új könyveket lehet kapni (csak az áruk visszatartó erő).
Az arculatváltásról itt olvasható egy cikk Gerhes Gáborral. És gyűjtöttem néhány szépséget is ide.
Nektek mi a véleményetek az új borítókról?

(Az Az üvegbura nekem nagyon tetszik - de ma megrendeltem antikvarium.hu-ról 900ft-ért kb :) )

(Jah és nem tűntem el -hiányoztam vkinek? :D,- egyetem utolsó félév meg ilyenek - de most olvasom az Angyali játszmát és arról nemsokára lelkendező post következik :) )

(Erről a könyvről Mircsi írt, ez érdekelne is :) )

Ezt is végre elolvasnám teljes hosszúságában - eddig csak a "válogatott rémtetteihez volt szerencsém"
(Te vagy a dal: erről nem is mondtam volna meg, hogy EK-s, a történet alapján se :) ) 

4 megjegyzés:

  1. Oh, Az uvegbura :O :D Imádom az ilyen stílusú borítókat:))

    A többi annyira nem hozott lázba, bár tényleg nem csúnya darabok :)

    VálaszTörlés
  2. Én is megrendeltem Az üvegbúrát antikvarium.hu-n!:D És tök jó, hogy el akarod olvasni A segítséget!!:D

    VálaszTörlés
  3. :)) Te is kedden nőnapi akciót kihasználva rendeltél? Kíváncsi vagyok mikor jönnek meg a könyvek - eddig még nem rendeltem antik.huról.

    VálaszTörlés
  4. Persze, hát egy ilyet ki kell használni!:D Én is most rendeltem először, csak nekem még nem volt érkezésem elmenni és átvenni...:)

    VálaszTörlés

Te mit gondolsz? :)

Üzemeltető: Blogger.