15 éves a blog!

július 05, 2024

Az elmúlt két hétben felültem a nosztalgiavonatra - hatalmas élmény volt végigkövetni a blogbejegyzések, molyos listák, ill. az emlékeim által, hogyan változott meg az életem 2009 óta - blogos, személyes és könyvmoly szempontból.

2009-ben egy új világ nyílt meg előttem, amikor elkezdtem írni ezt a blogot és intenzíven használni a moly.hu-t. Sok barátságot - virtuális és később valós találkozásokat, élményeket, beszélgetéseket köszönhetek a fentieknek, amik miatt mindig hálás vagyok.

És mit hoz a 15. évforduló? A terveim szerint ugyanúgy jó ajánlókat, bár talán picit kevesebb olvasást, mert beérett néhány napja egy álmunk... A következő hetek egy új otthon felújítgatásáról - berendezéséről fognak szólni; persze olvasni is fogok, mert a könyvmoly élet nem áll meg :D

Örülök, ha itt jársz! :)

Megtaláltok Instagramon, molyon és néha TikTokon is ;)

3 megjegyzés:

  1. Juhuu! Szívből gratulálok Dóri a bloghoz is és az új otthonhoz is! Ez fantasztikus! Csupa jó olvasmányokat kívánok az új otthonotokba :)

    VálaszTörlés
  2. Jó volt a nosztalgiavonaton, boldog blogszülinapot, és persze még sokat sokat! :)) Sok örömet az új projekthez is! ;)

    VálaszTörlés

Te mit gondolsz? :)

Üzemeltető: Blogger.