Sorozatok a várólistámon 2023

február 08, 2023

Mivel már tavaly nyáron molyon rendbe szedtem*, hogy mik azok a sorozatok, amelyeket folytatni szeretnék - most év elején könnyebb dolgom volt, amikor aktualizálni szerettem volna ezt a bejegyzést.

*A funkciót a profilodon, Olvasmánylista - 3 vonalkás További lehetőség gombra kattintva éred el ;))

Tavaly nyár óta befejeztem / haladtam az alábbi sorozatokkal

Agatha Christie - kicsit kilóg a sorból, mert több sorozat is az életmű részét képezi. Jelenleg a Miss Marple sorozatot apasztom. A 97 könyvből 73-at olvastam eddig. 

✔ A fiú, akit Karácsonynak hívnak - decemberben lezártam a trilógiát

✔ Az Északi erdő legendája - siker :D januárban végre elolvastam a 2. és 3. részt, így ezt a sorozatot is kipipálhatom végre!

Csellengő gyerekek - megvettem, elolvastam a harmadik részt is ősszel - annyira nem fogott meg, így max könyvtárból - esetleg angolul fogom folytatni ezt a sorozatot.

✔ Élőhajók-ciklus - 2022 nagy könyves teljesítése volt, hogy a 2. és 3. részt elolvastam, amelyek kb 2000 oldalt tettek ki. A szerzőtől mindenképpen szeretnék még olvasni - Az orgyilkos tanítványa lesz majd a következő.

Amiket aktuálisan folytatni szeretnék és elérhetőek is (lesznek)

Robert Lacey A Korona sorozathoz készült kötei közül a 2. rész megjelent magyarul.

Az utazó macska - az első kötetet nagyon szerettem, vettem is egy saját példányt - nemrég megjelent a folytatás

Egy dzsinn halálesete -  P. Djèlí Clark steampunk sorozatának 0,7. része volt A 015-ös villamos kísértete, amit nagyon szerettem - A dzsinnek ura magyar megjelenését is nagyon vártam - idei terv az olvasása

Solitaire - két novellát elolvastam, már 'csak' magát a regényt kellene - ezt is angolul

Úrilányok nem gyilkolnak - nagyon várt ifjúsági krimi, aminek megjelent már a 2. része is - idei terv, csak még be kell szereznem a könyvtárból

A Mayfair boszorkányok élete - még mindig vár rám a 2. és 3. kötet (Lasher, Táltos) - mindkettőt feltettem a 2023 a magánkönyvtár éve listámra is

Várom az új részeket

Aaron Falk - tavaly ősszel jelent meg a 3. rész, itt is a fordításra várok

A Brontë nővérek nyomoznak - elolvastam a 2. részt is - várom a 3. rész fordítását! :)

Cormoran Strike - szintén egy sorozat, amivel 2023-at kezdtem. Remélem még jó néhányban nyomozhatunk Strike-al és Robinnal. Kérdés már csak az, hogy a következő részek még ennél is hosszabbak lesznek? :D

A csütörtöki nyomozóklub - 3 rész jelent meg eddig, magyarul is - naprakész vagyok

Dr. Laszló Kreizler - ha valaha megjelenik a 3. rész, olvasnám :D Goodreadsen 2030 van beírva várható megjelenésnek, nem tudom ezt milyen forrásból vették :D Jó lenne azért előbb olvasni.

Finlay Donovan - 2 rész magyarul pipa, a 3. rész nemrég jelent meg angolul - szerintem a fordításra sem kell sokat várni, idén biztos olvashatjuk :)

Földmag-duológia - egy viszonylag könnyen teljesíthető 'sorozat', 2021-ben jelent meg és olvastam el a scifi egyik klasszikusának számító könyvét - várom a 2. részt!

Legendás állatok - szintén naprakész vagyok, ha folytatják a filmeket nem lesz nehéz teljesítés elolvasni a forgatókönyveket sem

A Por könyve - a hírek szerint talán 2023 szeptemberében megjelenik a 3. rész

St. Mary-krónikák - 7 rész jelent meg magyarul, várom a fordításokat - remélem a nyáron folytathatom! :)

Elengedtem

Ambrózy báró esetei - tavaly nyár óta sem haladtam vele, ez függ a levegőben - tudom, hogy jó, de annyi jó könyv vár rám. Majd egyszer talán újra megszólít :)

Bridgerton család - Netflix sorozatként igen, de a könyveket feladtam, pedig lelkesen begyűjtöttem a könyvtárból az összes részt. Inkább akkor Georgette Heyertől fogok olvasni. 

Déli Végek-trilógia - ez is a talán egyszer folytatom, igazán komfortzónán kívüli olvasmány lenne ezért is halogatom, most nem vonz egyáltalán

Mercy Falls farkasai - 4. rész hiányzik a teljességhez, de nem tudom..., ha nagyon YA sorozatra vágynék lehet belekezdek

Amiket angolul kell folytatnom, mert nem biztos, hogy belátható időn belül érkezik fordítás

A gólem és a dzsinn - 2015-ös évem egyik kedvenc könyve volt, tavaly jöttem rá, hogy van folytatása. Azóta megvettem saját példányban, illenék újraolvasnom - és utána nekiállhatnék angolul is :D

Elizabeth Strout két sorozattal is szerepel a várólistámon - A nevem Lucy Barton két folytatása, és a magyarul Kisvárosi életek címmel megjelent Olive életéről szóló 2. kötet

Alice Hoffman könyvei - például az Átkozott boszorkák-sorozata, amiből magyarul csak a címadó* jelent meg, de angolul olvastam a The Rules of Magic c. 0. részt (ésnememlékszembelőlesemmire). * amit szintén újra kellene olvasnom

The Button Box - Stephen King kisregénysorozata 3 részből áll, az első és a második is megjelent magyarul , de angolul álltam neki, szeretném így folytatni.

Képregények

Több ilyen sorozatban is benne vagyok, de ezeket nem emelem ki külön, mert ezeket könnyebben apasztom. Pl. a hétvégén fejeztem be a Loki Asgard ügynöke sorozatot, de tervben van a Heartstopper - Lore Olympus folytatása is (Webtoonon). 

Nincsenek megjegyzések:

Te mit gondolsz? :)

Üzemeltető: Blogger.