Könyv Kemping 2023 TBR

február 06, 2023

Szombaton indul a Könyv Kemping olvasási maraton, ami február 25-ig fog tartani. 

Ismét érdekes koncepcióval készültek a szervezők: egy űrhajó fedélzetén 'utazhatunk', különféle céhekbe belépve. Ahogy korábban, most is majd több videós tartalom készül majd ez idő alatt, ill. a Discordon lehet beszélgetni, a céhek saját szobáiban. Idén Matilda készített egy honlapot, amelyen minden infó megtalálható és regisztráció után a saját várólistát is össze lehet állítani.

Én - és elég sokan :D - a Gyógyító céhet találtam a legszimpatikusabbnak. Ez illett a saját olvasós terveimhez: így tudok romantikust olvasni, ha már jön a Valetin-nap és a 23 nemzetes kihíváshoz passzoló könyveket válogattam be.

A megadott szempontokból ötöt kell kiválasztani, ill. ezen belül 3 regény és még két történet (novella) szükséges a teljesítéshez.

Én ezeket választottam:

- Mágikus realizmus: Gabriel García Márquez - A világ legszebb vízihullája (tőle szeretnék még többet olvasni, ezért jó lenne ez a rövid kötet + 23 nemzet)
- Egy komfort olvasmány (fantasy nekem ilyen): Andrzej Sapkowski - Maladie és más történetek (szintén 23 nemzet, na meg a Vaják után kíváncsi vagyok mit alkot)
- Egy történet, amelyen szerepel a barátság címke: Mohamed Mbougar Sarr - Az emberek legtitkosabb emlékezete (ez az egyik közös könyv, amit már el akartam olvasni a Csütörtöki könyvklub egyik adása miatt)
- Romantikus történet: Elif Shafak - A szerelem 40 szabálya (saját olvasatlan, szintén 23 nemzetes)
- Női szerző: Agatha Christie - A kristálytükör meghasadt (Agatha Christie mindig kell :D és ez az utolsó olvasatlan Miss Marple sztori)

Ezek a könyvek a 'több szépirodalom' célkitűzésemhez is passzolnak, most mindegyik nagyon érdekel - remélem sikerül elolvasnom február végééig őket. Az emberek legtitkosabb emlékezetével fogom kezdeni, hátha más is pályázik rá a könyvtárból ;)

Nincsenek megjegyzések:

Te mit gondolsz? :)

Üzemeltető: Blogger.