Things I Love Thursday #18

április 30, 2020
- két új sorozatot is ledaráltam a múlt hét végén: az egyik az Unorthodox (néhány napja jelent meg magyar kiadás), a másik az After Life, ami nagyon beszippantott
- leadtam végre a GABO-nál egy rendelést és kedden meg is érkezett a csomag :O
- megnéztem az Emma legújabb adaptációját - ami pont jól jött, mert a legutóbbi Popkultcsajok rész is ezzel foglalkozott. Ez is inspirált ennek a bejegyzésnek a megírására
- a 'Könyvfeszt itthon' is jól sikerült - elolvastam mind a négy újdonságot, amit terveztem és írtam egy nosztaligaposztot - élvezet volt hozzá keresgélni a képeim között
- a márciusi heti 2-3 tornázás meghozta az eredményét, már majdnem minden feladatot végig tudok csinálni :D (Jillian Michaels régebbi videóira 'edzek' - évek óta ő a kedvencem)
- podcastokat hallgatni - Könyvben utazom, LibrAmore, Párnacsata, a már emlegetett Popkultcs. és a Lapozz a 99-re, amiket mostanában a legtöbbször hallgatok

Nincsenek megjegyzések:

Te mit gondolsz? :)

Üzemeltető: Blogger.