Things I Love Thursday #16

április 16, 2020
- az áprilisi terveim közül 4 könyvet elolvastam
- ledaráltam az I am not okay with this első évadát és rájöttem, hogy képregényből készült éééés ugyanaz az írója mint a másik kedvelt sorozatomnak, az End of the fucking worldnek. Ennek örömre mindkét képregényt elolvastam, de sorozatok jobban tetszettek ;)
- ezen kívül elkezdtem a Peaky Blinders-t nézni, ledaráltam az első 3 évadát, nagyon behúzott ez is
- mióta itthon vagyok sikerült hetente többször edzenem-tornáznom
- végre rendberaktam a könyvespolcomat, hogy elférjenek az új könyvek. de hopsz nemsokára jön egy újabb adag, amikor újra kell rendeznem :D
- párom meglepett egy kis ajándékcsomaggal tegnap - húsvéti csoki és az új verses Poket lapult benne

Nincsenek megjegyzések:

Te mit gondolsz? :)

Üzemeltető: Blogger.