Things I Love Thursday #17

április 23, 2020
- végre megnéztem a Kisasszonyok legutóbbi adaptációját - imádtam :) Szintén filmes élmény: a 84 Charing Cross Road filmet megtaláltam Netflixen, korábban olvastam - ez egy könyvmolyokhoz szóló levélregény
- ledaráltam a Peaky Blinders (Birmingham bandája) mind az 5 évadát és most lesek, hogy mikorjönafolytatás?
- több régóta halogatott könyvet elolvastam: Az epertolvajt, A szigetet és az Izlandon nincsenek lepkéket is
- hétfőn megérkezett a Libriből rendelt akciós - újdonságos csomagom. A héten főként ezeket olvasom - itthoni könyvfesztivál! :D Elsőként ezek közül Szlukovényi Katalin Álomkonyha c. verseskötetét olvastam el, ami már az első oldalaktól hozzám szólt - nagyon tetszett!
- jött egy újdonság a Partvonaltól is, Steigervald Krisztián könyve, amit már ki is olvastam
- a Popkultcsajokstb podcast kihívására megnéztem egy stand-up specialt - Amy Schumer Growing előadását - jókat nevettem rajta
- teljesítettem a Könyvbingó 2020 kihívásomat, a másik kedvencemet a 20 szerző - 20 nemzethez is már csak egy kell (a jelenleg olvasott Zafón lesz az utolsó)

1 megjegyzés:

  1. Szép kis "csokor" erre a hétre. 😊Nagyon érdekes könyveket olvastál, a fotók fntasztikusak, mint mindig.

    VálaszTörlés

Te mit gondolsz? :)

Üzemeltető: Blogger.