Things I Love Thursday #15

április 09, 2020
- két várólistás filmet megnéztem: Tőrbe ejtve, Az aranypinty, ill. van még néhány amit tervezek megnézni ebben az időszakban a 2020-as várólistámról
- elkezdett kihajtani a Tajtékos napok Pokethez kapott estike virágmag - ill. újraolvastam ezt a könyvet is
- összeállítottam az áprilisi terveimet, ami közül kettőt már el is olvastam és folyamatban van a 3. is
- az utóbbi hetekben felhalmozott tartalmakat - podcastokat, videókat most kezdtem el fogyasztani, amiket az  itthon tartózkodásom idejére spájzoltam
- videóhívások és chat a távol lévő szeretteimmel, barátaimmal <3
- jó idő - napsütés: sokat dob az ember kedvén

2 megjegyzés:

  1. Hú, nekem is van estike virágmagom... Most kéne akkor elültetnem? :D Sose tudom, ősszel vagy tavasszal.. aztán el is felejtem, hogy van. A Tőrbe ejtve hogy tetszett?

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Nem értek hozzá, most kicsit meg is torpantak a növésben, szóval nem tudom :)
      Nagyon jó film, kicsit Agatha Christie-s, de humoros és lenyűgöző a ház ami a fő helyszín :O :)

      Törlés

Te mit gondolsz? :)

Üzemeltető: Blogger.