Kerítésszaggató Cottagecore Book Tag 💫🍄🍂

október 19, 2021
Sanna alkotta meg ezt az ötletes, magyar cottagecore* book taget. Az idei olvasmányaimból válogattam a pontokhoz ;)
*Ha nem tudod mi is ez, ajánlom az egyik korábbi tematikus bejegyzésem ;)

1. Pörkölt fagyisdobozban: Egy könyv, ami nem azt adta amire számítottál
Jeffrey Eugenides - Házassági összeesküvés - a cím alapján más történetre számítottam, de még jobban is tetszett, hogy a fókusz az egyetemi-főiskolai éveken volt.

2. Ágyas pálinka: Egy könyv, ami a moly.hu-n 80 vagy annál magasabb százalékon áll
Thomas Hardy - Távol a világ zajától - ami a cottagecore hangulatba is tökéletesen illik 

3. Traktor: Egy könyv, aminek a borítóján dominál a zöld vagy a sárga szín
Baráth Katalin - Afázia - mindkettő! :D

4. Kakasszó: Egy könyv, ami miatt hajnalig fent maradtál
Anne Rice - Boszorkányok ​órája - hajnalig nem is, de 11-ig legalább :D Ez az aktuális olvasmányom, elég hosszú szóval kihasználok minden időt, hogy több év után végre a végére érjek!

5. "Melyikőtök vezet?" : Egy népszerű könyv, amiből teljesen kimaradtál.
 Matt Haig - Éjfél ​Könyvtár - eleinte érdekelt, de néhány vélemény alapján inkább kihagyom

6. Kovászos uborka: Egy könyv, amit napokra félreraktál.
Pilinszky János - Pilinszky ​János összes versei - majdnem három hétig olvastam, de egy ilyen gyűjteménynél ez nem is baj :) Amúgy igyekszem nem parkoltatni az elkezdett könyveket, ezért sem szeretem a párhuzamos olvasásokat - bár az utóbbi évben erre is volt példa (most is).

7. Mama féle barackbefőtt: Egy könyv, amit nem tudsz nem szeretni
Richard Osman – A csütörtöki nyomozóklub - egy nagy meglepetés volt idén, nemsokára jön a 2. rész!!

8. Falusi esküvő: Egy könyv, amit a nagy híre/hypeja miatt olvastál el
Walter Tevis - A vezércsel - tavaly októberben jelent meg, halogattam, végül februárban beszippantott a könyv és a sorozat is

9. Háziállatok: Egy könyv, amit nagyon szeretsz és többször olvastál
Harry Potter-sorozat, szerintem ez viszi a prímet. Idén még nem is olvastam újra egyik részt sem :O Na majd november-decemberre betervezem valamelyik részt :D

10. Dunyha: Egy könyv, ami olyan, mint egy ölelés
T. J. Klune – Ház az égszínkék tengernél - a könyv, ami szerintem elvitte a legkedvesebb 2021-es könyv díját itthon (ugye? :D)

Nincsenek megjegyzések:

Te mit gondolsz? :)

Üzemeltető: Blogger.