Things I Love Thursday #40

október 07, 2021

 - ledaráltam a Sex Education 3. évadát - ez is nagyon tetszett és várom az újat. Ismét kaptunk érdekes témákat és karatkerfejlődést!
- több könyvet is befejeztem a héten: A Kisfiú, a Vakond, a Róka és a Ló (nem tetszett :O), A Varjúherceget, Pirost, és az Egy könyvmoly életét
- kihasználtam a szép őszi időt hétvégén egy kis fotózásraí
- befejeztem egy szeptemberben elkezdett tematikus bejegyzést - a dark academiáról
- most zajlik a Glamour-napok, eddig két online rendelést adtam le - így most kényelmesebb volt ;)
- októberben részt veszek egy naponta rajzolós kihívásban, amit Sannánál láttam - jó minden este leülni és rajzolgatni. Ez amúgy is egy őszi tervem volt, szóval pipa :D

Nincsenek megjegyzések:

Te mit gondolsz? :)

Üzemeltető: Blogger.