Things I Love Thursday #43

október 28, 2021

- több októberi-őszi tervemet kipipálhattam az elmúlt héten: az olvasás terén befejeztem a Mumin-sorozat következő részét (Muminpapa hőstettei), végre a végére értem a Boszorkányok órájának, ezután gyorsan ledaráltam a Légszomj novelláskötetet és egy Agatha Christie regényt
- ezen a héten szabadságon voltam (őszi szünet!), ami tökéletesen telt: kreatívkodtam, kirándultunk az Őrségben, és egy baráti találkozó is belefért Sárváron
- elkezdtem nézni a A Hill-ház szelleme sorozatot, és néhány 'halloweeni' film is sorra került (Nightbooks, Hotel Transylvania 2) ill. több dekorációt és édességet is kaptam - #halloweek
- rengeteget fotóztam - Instagramon meg tudjátok nézni a többit - csodás őszi napok voltak!
- tegnap kikerült az októberi Témázunk bejegyzés - olvastátok már?

Nincsenek megjegyzések:

Te mit gondolsz? :)

Üzemeltető: Blogger.