Things I Love Thursday #42

október 21, 2021

- elolvastam két verseskötetet, mindkettő friss szerzemény: az egyik az új Poket (A bebábozódás után), a másik egy Libris akció miatt került hozzám (Szabó Imola Julianna kötete)
- visszatértem egy régi kedvenc írómhoz: Anne Ricehoz. A Boszorkányok órája kötetekkel lassan haladok, de ismét elvarázsolt!
- ősz-ősz-ősz: színek, illatok, PSL-fűszerkeverék és TheBoxDonut beülés (ahol persze PSL és tökös fánk volt a 'menü')
- kedden megérkezett a Libristo.hu-n rendelt két könyv, gördülékeny volt a vásárlás - igaz elég drága (szerintem a legdrágább könyvem lett arányaiban Shirley Jackson We ​Have Always Lived in the Castle 140 oldalas kisregénye több, mint 4000 ft-ért... Bookdepon is ennyi amúgy).
- egy filmmel kevesebb van a Tom Hiddleston várólistámon - épp elcsíptem a tvben a Kong - Koponya szigetet :D Ill. megnéztem régi kedvenc Roald Dahl történetem új verzióját, a Boszorkányokat. 

Nincsenek megjegyzések:

Te mit gondolsz? :)

Üzemeltető: Blogger.