Things I Love Thursday #41

október 14, 2021

 - múlt hét a rendelésekről szólt (Glamour napok, Krémmánia box, ill. rendeltem két angol nyelvű könyvet a Libristo.hu-n és a Libriről is)
- egy nap alatt ledaráltam The Chair (A tanszékvezető) sorozatot, ami igazi őszi hangulatú - bár télen játszódik - az egyetemi környezet miatt
- TheBoxdonut - tökös fánkja
- kiolvastam egy klasszikust, a Távol a világ zajától c. regényt, amivel teljesítettem is Könyvbingó kihívásomat, ill. egy könyvet kipipálhatok az októberi tbr-listámról
- a Dűne képregényt pedig a közelgő film miatt olvastam el, annyira nem fogott meg, de a filmre továbbra is kíváncsi vagyok
- már reggel megszereztem a 2022-es Dm Lifebookot, első benyomásra nagyon szép - visszafogott illusztrációk díszítik (majd hozok róla képeket később :))

Nincsenek megjegyzések:

Te mit gondolsz? :)

Üzemeltető: Blogger.