Things I Love Thursday #26

július 01, 2021

 - az elmúlt héten 4 remek könyvet is befejeztem - egy Mumin történetet, olvastam (újra) Frida Kahloról, sorra kerítettem Eddie Jaku inspiráló memoárját és tegnap éjjel fejeztem be Agatha Christie rejtélyes eltűnéséről szóló regényt (ezzel eggyel nőtt a júniusi olvasmánylistám)
- múlt pénteken megnéztem két filmet - A kedvencet és a Palm Springs-et, amit már tavaly is kinéztem magamnak - a maga nemében érdekes volt mindkettő, de nem lettek a kedvenceim :D
- szombaton beszereztem a legújabb Poketet - a Kisded tengert, amiben Balaton témájú írások (versek, novellák) kaptak helyet. Mindenképp egy balatoni útra tervezem magammal vinni!
- vasárnap meglátogattuk a közeli levendulaföldet, ahol 'szeddmagad' lehetőség is volt - nagy csokorral (és sok fotóval) távoztunk
- hétfő óta használom ezt a jóga appot, amit csak 14-15 perc, de sikerélmény, hogy minden reggel végigcsináltam a feladatsorait. Nem izzaszt annyira meg, de érzem a hatását!

Nincsenek megjegyzések:

Te mit gondolsz? :)

Üzemeltető: Blogger.