Balaton Book Tag

július 24, 2021

Babó Buca blogján találtam ezt a booktaget - mivel a hétvégét a Balatonon töltöm, ezért gondoltam tökéletes lesz egy kis töltelékbejegyzésnek, amíg nem kerülök a gép elé ;) 

Idei és főként az elmúlt hónapokban olvasott könyvek közül válogattam:

1. A menü: lángos és sült hekk - egy könyv mindennapos használatra

Egy Poket zsebkönyv például? Legyen stílszerűen a júniusi újdonság, a Kisded tenger - ezt vittem magammal a nyaralásra is :)

2. Hattyú - egy csipkelődő karakter

Mondjuk Hercule Poirot, legutóbb a Ház a sziklán regényben derültem jókat rajta és Hastings csipkelődő párbeszédein.

3. Békakoncert - egy igen felkapott könyv

A moly statisztikája szerint például Richard Osman: A csütörtöki nyomozóklub regénye (ezt múlt héten ajánlottam is egy kedves könyvtárba járó hölgynek, remélem neki is tetszeni fog!), de Gárdonyitól az Ida regénye is az, köszönhetően az új Libri/Scolar kiadásnak (tervezem én is újraolvasni nemsokára ebben a formában).

4. Tihanyi ekhó - egy könyv, mely nagy visszhangot keltett benned

Irene Solà: Énekelek, s táncot jár a hegy - meglepetés volt, hogy mennyire megszerettem ezt a (kis)regényt, különleges élmény volt!

5. Balaton Sound - egy könyv, melynek középpontjában a zene áll

Elton John: Én - egy várólistás könyv, más zenei témájút nem találtam a legutóbbi olvasmányaim között :) Ez a memoár már csak azért is várólistás nálam, mert Kata barátném fordította ;)

6. Vitorlás kikötő - egy kedvelt műfaj, melyet sosem tudsz megunni

Krimi - de a könnyed fajta (Agatha Christie, Agatha Raisin), a női sorsokról szóló regények (legyen kortárs, vagy történelmi), fantasy-mágikus realista.  

7. Iszap és hínár - egy könyv igazán sikamlós/romantikus jelenetekkel

Nem nagyon olvasok ilyen típusú könyveket, de a már emlegetett Irene Solà regényében volt egy meredek jelenet

8. Kis-Balaton - egy híres író kevésbé népszerű könyve

Agatha Christie Mallowan: Így éltünk Mezopotámiában c. memoárját hozzám hasonlóan többen nem szerették.

9. Repülőgéproncs - egy régen olvasott könyv, melyet ideje lenne felfrissíteni

Ida regénye, de Jane Austentől is szeretnék idén újraolvasni :)

Nincsenek megjegyzések:

Te mit gondolsz? :)

Üzemeltető: Blogger.