12 éves a blog!

július 05, 2021

Már 12. éve rendszeresen vezetem a blogot, ami a mindennapjaim része. Néha megdöbbentő belegondolni, hogy már ilyen sok éve az életem fontos eleme ez a hobbi. A blog és a könyves világ, a munkámon túl is állandó inspirációforrás. 

Igyekszem a legtöbb olvasmányról részletesebb bejegyzést hozni nektek, illetve az Instagram oldalamon is próbálok ízelítőt adni az aktuálisan olvasott könyvekről. 

A korai állandó rovatok (Havi zárás, TILT, Friss könyvek) mellett a Témázunk bejegyzések is állandó elemei a könyvismertetők mellett. 

Az elmúlt évek alatt sokféle szerzőtől és stílusban olvastam, de mostanra nagyjából beállt, hogy milyen kiadókhoz és szerzőkhöz nyúlok szívesen. Persze mindig öröm új érdekes témára és kedvenc íróra találni, de egyre nehezebb :D

Nekem az olvasás:

menekülés - amikor a szomorú napokon is érezhetem, hogy van jó a világban

tanulás - az információk, érdekességek megragadnak a fejemben - ki tudja, mikor lesznek hasznosak

bölcsebbé válás - a rengeteg történet, érzelem mind hozzátesz ahhoz, hogy ki vagyok, hogyan reagálok dolgokra, elfogadásra nevel

szórakozás - szeretem, ha elvarázsol az író, ha megnevettet, ha olyan izgalmas a történet, hogy nem tudom/akarom letenni

A blognak - többször elmondtam már, de évek óta az egyik lefontosabb - barátokat köszönhetek, emlékeket és kritikusabb gondolkodásra késztetett. 

Köszönöm, hogy itt vagytok!

9 megjegyzés:

  1. Gratulálok a 12 évhez. :) Nahát, neked is 12, mint Pupinak. :) Még sokszor 12 jó évet kívánok!

    VálaszTörlés
  2. Nagyon szép szám, boldog blogszülinapot! :)

    VálaszTörlés
  3. Nagyon köszönöm! :)) Igen, Pupival egyidősek 'vagyunk' :D

    VálaszTörlés
  4. Boldog blogszülinapot neked is, Dóri! ♥ :)) Írjál még soká, írjál mindig! :)

    VálaszTörlés
  5. Boldog blogszületésnapot! Gratulálok!

    VálaszTörlés
  6. Boldog blogszülinapot, okozzon még neked sok örömet! :)

    VálaszTörlés

Te mit gondolsz? :)

Üzemeltető: Blogger.