Things I Love Thursday #29

július 22, 2021

 - végre elolvastam egy újabb könyvet a várólista csökkentő listámról - A katicák éve érdekes élmény volt és kimondottan nyáron játszódik ;) Lucia Berlin ismét elvarázsolt - a novelláskötetének felét egyhuzamban, a hétfői szabadnapomon olvastam el
- folytattam Sean Murphy Batman-sorozatát is - A Fehér Lovag átka érdekes élmény volt, jobban is tetszett, mint az első rész
- péntek esti pizzázás - sörözés barátnőkkel O.O <3
- a Loki sorozat után Tom Hiddleston hiányom támadt, ezért elkezdtem nézni az Éjszakai szolgálat c. minisorozatot, ami John le Carré regényéből készült (még 2016-ban). TH mellett Olivia Colman* és Hugh Laurie is játszik benne ;) (* őt a Broadchurch sorozat óta kedvelem). Újrahallgattam a Popkult, csajok stb adását is a témában és több film is felkerült a várólistámra :D
- szabadsághét - csak két napot dolgoztam a héten, hétvégén irány a Balaton!
- 4. hete kitartóan jógázom reggelente - jejjj
- jön új Simon Márton kötet augusztus végén!

Nincsenek megjegyzések:

Te mit gondolsz? :)

Üzemeltető: Blogger.