Things I Love Thursday #30

július 29, 2021

- befejeztem az Éjszakai szolgálat sorozatot - nagyon tetszett, nem csak Tom Hiddleston miatt :D Pont jó nyárra is, mert több epizód ekkor játszódik - szerintem.
- több nyárra tervezett könyvet elolvastam az elmúlt héten (Este a paradicsomban, Kisded tenger, Szentivánéji krimik) és a tavaly óta tervezett Robin Hobb fantasysorozatba is belevágtam - az Élőhajók-ciklus első részét (és első kötetét) olvasom a héten meg még egy darabig
- hétvégét Keszthelyen töltöttük - strandolás! :))
- végére értem a jóga app középhaladó, 30 alkalmas programjának, de már ma folytattam a haladó szinten - ami igazából csak hosszabb, és néhány extra gyakorlatot tartalmaz
- az Elle magazin inspirált egy Joyce Maynard-ajánlót
- nyár és már az ősz tervezése is folyamatban van
- elkezdtek szállingózni a Könyvheti megjelenések - O.O - szuper könyvek érkeznek

Nincsenek megjegyzések:

Te mit gondolsz? :)

Üzemeltető: Blogger.