Things I Love Thursday #37

szeptember 10, 2020
- ezen a hétvégén két könyvsorozat következő kötetét is elolvastam - a Vaják 5-ről írtam is, Agatha Raisin 29. részéről csak molyos értékelés született
- Peter Wohlleben Erdei kalauza is tetszett, nemsokára sorra kerítem a másik két könyvét is
- a hétfői szabadnapomon egy kis olvasómaratont tartottam - kiolvastam a Lomboldalt, Tisza Kata verseskötetét és a már emlegetett Agatha Raisint
- a havi egy Agatha Christie kötetemet is kipipálhatom
- múlt hét végén készült még néhány Harry Potteres kép és ez eszembe juttatta az illusztrált Legendás állatok kötetet, amit még nem olvastam (nemsokára sorra kerítem)
- elkezdtem nézni Az elmeorvos (The Alienist) 2. évadát, amit Caleb Carr A sötétség angyala regényét dolgozza fel
- beszereztem néhány újdonságot a héten: a dm-ben egy új márka arcszérumát, citromfű és borsmenta teát a herbáriából - ami egy új szintre emeli a teázást :))

Nincsenek megjegyzések:

Te mit gondolsz? :)

Üzemeltető: Blogger.