Things I Love Thursday #36

szeptember 03, 2020
- több hét mérlegelés után vettem egy új fényképezőgépet - azóta bőven teszteltem is és nagyon szeretem
- kiolvastam Rae Earl naplójának folytatását
- az elmaradt Savaria Karnevál helyett volt egy kis kézműves vásár a hétvégén, ekkor meglátogattam Lucát és nem távoztam tőle üres kézzel
- elolvastam Peter Wohllelbentől Az állatok érzelmi élete c. könyvet (Sister hatására) és nincs megállás! Most az Erdei kalauzt olvasom és már kihoztam a könyvtárból a másik két könyvét is (A fák titkos élete, A természet rejtett hálózata)
- hétfőn átvettem a maikönyv Libri raktárvásárán zsákmányolt könyveimet
- kedden találkoztunk Zituuval (amíg még lehet), kávéztunk - teáztunk, vettünk néhány új könyvet, megnéztük Szhely első csomagolásmentes boltját és a dm-ben is feltankoltunk néhány dologgal :D
- a héten elég sokat fotóztam - az Instagramon ráadásul fut egy Harry Potteres fotókihívás, amin természetesen részt veszek :D

Nincsenek megjegyzések:

Te mit gondolsz? :)

Üzemeltető: Blogger.