Things I Love Thursday #38

szeptember 17, 2020
- az elmúlt hét olvasmányai közül kiemelkedik Nádasdy Ádám novelláskötete, de folytattam Peter Wohlleben könyveivel való ismerkedést is - A fák titkos életéről már írtam is, és A természet rejtett hálózatát olvasgatom
- tervezgettem az őszre két molyos kihívás segítségével
- beszereztem két fontos ruhadarabot - egy HP-s pólót és egy Friendses pulcsit - apró örömök :D
- kétszer is jógáztam a héten, igaz Jillian Michaels-féle jógatorna ez inkább, de mégis :D
- hétvégén elkészítettem az utóbbi időből a kedvenc képemet, a helyszínt már hetek óta nézegettem - tervezgettem a fotót (alsó sor - első) :)
- ezen a héten az olvasás háttérbe szorult - magamhoz képest - mert egy inspiráló tanfolyamon veszek részt, ez remekül eltereli a figyelmem a hétköznapok feszültségeiről és elmélyíti az eddigi tudásom
- kedden tanfolyam után beültünk az egyik kedvenc éttermünkbe kollégákkal - barátokkal <3 , szerdán pedig párommal - halmozzuk az élményeket, ameddig lehet ;)
- megjött végre az új fényképezőgéphez a hozzá illő táska és vettem egy állványt is

Nincsenek megjegyzések:

Te mit gondolsz? :)

Üzemeltető: Blogger.