Things I Love Thursday #39

szeptember 24, 2020
- lezárult a múlt heti tanfolyam, ami nagyon jól jött: inspiráló volt, elterelte a figyelmem a hétköznapi gondokról és új ötleteket adott
- ezen a héten még egy továbbképzésen vettem részt, ami a könyvtár egy működési részét fogja érinteni - az olvasóknak nagyon hasznos lesz ;) 
- hosszú volt a hétvége és pihentető <3
- a szeptemberi Poketet olyan hamar beszereztem, ahogy lehetett - Kosztolányi Édes Annájáról van szó, ami most először jelenik meg cenzúrázatlan kiadásban, egy kis extra, hogy illusztrált. Szeretném ősszel újraolvasni - egyetemre olvastam talán legutóbb - röpke 10 éve ... :O :D
- kiolvastam a Stepsistert, A természet rejtett hálózatát és a Madame Picasso-t - mindháromról született bejegyzés - jessz!
- az őszi terveimnek megfelelően végre találtam új funkciót az egyik füzetemnek, minden nap ettem gyümölcsöt és tornáztam is :D #apróörömök 
- újra felfedeztem magamnak Flora Cash zenéit (ez a legismertebb számuk)

2 megjegyzés:

  1. Úh! Kell az új POKET, mostanság lemaradtam róluk, mert nem jártam egy automata közelében se soha, hogy rá is érjek böngészgetni. Az Édes Annát én szakközépben olvastam, annak meg már kimondani is sok éve (18 legalább... :D) úgyhogy újra kell olvassam nekem is.

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Na akkor hajrá, nagyon szép lett ez a kiadás! :))

      Törlés

Te mit gondolsz? :)

Üzemeltető: Blogger.