Things I Love Thursday #31

július 30, 2020
- végre én is elolvastam Deborah Feldman memoárját, az Unortodoxot. Többet adott mint a sorozat, sokat megtudtam egy olyan közösségről, aminek a létezéséről sem tudtam korábban.
- hétvége Keszthelyen - az eső ellenére sikerült strandolni, várost nézni - Tapolca színesítette a programunkat
- a Reading Rusht végül két elolvasott könyvvel zártam, de hétfőn befejeztem a függőben lévő Unortodoxot és újraolvastam Az üvegburát
- folytattam a Vaják sorozatot is, a második kötetet fogom ma befejezni és jöhet egyből a 3. és mellé A vaják világa :)
- hétfőn megejtettünk barátnőkkel egy régebb óta várt kávézást
- a nagy festés utáni szelektálásnak volt eredménye: négy könyvnek már találtam új gazdát!

Nincsenek megjegyzések:

Te mit gondolsz? :)

Üzemeltető: Blogger.