Things I Love Thursday #27

július 02, 2020
- végignéztem Anna Kendrick egyik új sorozatát - Love Life-ot, amire HeyJulienál figyeltem fel. Nagyon tetszett a karakterek, helyszínek és a bemutatott élethelyzetek miatt! Újra fogom majd valamikor nézni és jön majd a 2. évad is.
- ellátogattunk a közeli levendulaföldre a hétvégén - még sosem voltam, ezért is nagy élmény volt
- én is elkészítettem Moskát Anita tárgytérkép fotójának saját verzióját
- még sosem rendeltem netről cipőt de most elcsábultam egy Skechers sportcipőre és egy Birkenstock papucsra #joynapok
- megnéztem több filmet a héten (A rabbi meg a lánya - könyvben Engedetlenség c. jelent meg, Működik a kémia - Sam Rockwell miatt érte meg egyedül :D, Nyakunkon az élet)
- tegnap egy régebb óta halogatott dolgot is teljesítettem: megszabadultam az egyik bölcsességfogamtól #csakabajvanvelük

Nincsenek megjegyzések:

Te mit gondolsz? :)

Üzemeltető: Blogger.