Things I Love Thursday #12

március 21, 2019
- pénteken végre megjött a ColourPop rendelésem, amit már hetek óta vártam :)
- kihasználtam a hosszú hétvégét: megnéztem az egyik idei Oscar jelölt filmet (The Wife), elkezdtem egy új sorozatot nézni (The Umbrella Acedemy), találkoztam egy régi barátnőmmel aki hazalátogatott, kicsit kirándultunk is Bozsokon és Kőszegen,
- megszabadultam az egyik bölcsességfogamtól a hét elején (rettegtem konkrétan az egész művelettől, de végül annyira jól sikerül, hogy mosolyogva távoztam - és szerencsére azóta se fáj)
- eljutottam fodrászhoz is - régen voltam, és már ráfért a hajamra a frissítés (ilyenkor mindig elcsodálkozom magamon, hogy miért nem mentem előbb el :D)
- a hét elején megjött egy kis csomagom Aliexpresszről - meguntam, hogy sehol nem kaptam eddig rókás kitűzőt ezért körülnéztem az oldalon... KitűzőKánaán - alig tudtam választani :D
- ma a Libri nagy akciójában lecsaptam egy nagyon cuki (és használható) szakácskönyvre - Múmin világából származó receptek és idézetek vannak benne. A könyvtárban már beleolvasgattam, de szükségem volt egy saját példányra - régen nagyon szerettem ezt a mesét, és nagyon jó áron kapható most ;)
- több régóta várt könyvet elolvastam: Grindelwald bűntetteit, az Esti mesék ... folytatását, az Altatódalt, és most olvasom Grecsó új regényét is, amire szintén nagyon kíváncsi voltam.

Nincsenek megjegyzések:

Te mit gondolsz? :)

Üzemeltető: Blogger.