Régi adósságok 4.0

március 19, 2019
Tavaly januárban néztem át utoljára, hogy mire jutottam a régi adósságaimnak titulált olvasmányterveimmel. 
Tavaly sikerült 4 (+1) könyvet teljesítenem a listámra: végre megismerkedtem Alice Munroe-val (aki ahogy sejthető volt, nagyon megtetszett), elolvastam végre Anne Frank naplóját (és egy képregény adaptáció formájában is megismertem a történetét). Ishiguro olvasására egy kollégám vett rá közvetlenül - A dombok halvány képét olvastam el, ami nagyon érdekes élmény volt. A Vadont nyárra időzítettem és ez is nagyon erős könyvélménnyé vált - azóta megkaptam Katától angolul is, tervezem eredetiben újraolvasni! :)

VV-k, vagyis várólista veteránok:

  • Jeffrey Eugenides: Házassági összeesküvés
  • Peter S. Beagle: Tamsin története
  • Umberto Eco: A rózsa neve
  • Szerb Antal: A Pendragon legenda
  • Mats Strandberg · Sara B. Elfgren: A kör
  • Kazuo Ishiguro: Napok ​romjai
  • Anna Gavalda: Vigaszág (ezzel teljes lenne a magyarul megjelent írói életműolvasásom)
  • Neil Gaiman · Terry Pratchett: Elveszett ​próféciák (szintén ezzel lenne teljes a Gaiman életműolvasásom)

Többet most nem gyűjtök össze, jelenleg ezek azok amikhez kedvem is van / lesz belátható időn belül ill. már több éve tervezem olvasni őket. :)

Nektek mik a 'várólista-veteránjaitok'? :)

2 megjegyzés:

  1. ó, pedig a Házassági összeesküvés nagyon jó (bár a magyar borító förtelmes), a Kör pedig teljesen felejthető (a Vigaszág meg egy kicsit)

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. A H.ö. - már a polcomon vár, szeretném mindenképp sorra keríteni :)

      Törlés

Te mit gondolsz? :)

Üzemeltető: Blogger.