Things I Love Thursday #13

március 28, 2019
- a múlt hétvége is szép idővel ajándékozott meg minket, ezért tettem egy rövid 'fotósétát'. Nem tudom megunni a virágokat, séta közben, úton mindenhol azt nézem hogyan ébredezik a természet. :)
- a blogon is nagyon aktív voltam: írtam egy kis utálkozós posztot A nő mosolyáról, elolvastam Verát, Jodi Taylor új regényét ami abszolút kellemes meglepetés volt, ill. egy kisregényt amiből Oscar jelölt film készült.
- hétfőn kikerült egy újabb Témázunk bejegyzés- lehet csatlakozni, csak szóljatok és linkeljetek be mindenkit ;)
- tervezgetem a Könyvfesztiválos programomat ill. az áprilisi egyéb dolgokat
- hétfőn lezajlott egy újabb könyvtári program, amire készültem
- sorozat: The Umbrella Acedemy még mindig nagyon tetszik, kíváncsi vagyok az eredeti képregényre is :)

Nincsenek megjegyzések:

Te mit gondolsz? :)

Üzemeltető: Blogger.