Tavaszi tervek 2019

március 02, 2019
A hét elején nagy rendrakásban voltam - nem csak az íróasztalomat, ruháimat, hanem a könyveimet is szelektáltam. A saját könyveim közül több került az eladó polcomra, és a könyvtárból kivetteket is erősen szelektáltam. 
Az első tavaszi olvasmánylistámra 10+10 könyvet válogattam ki. Az első tíz mind saját könyv és a molyos tavaszi kihívásra válogattam ki őket. A második tíz pedig vegyesen saját, könyvtári, ekönyv, ill. még beszerzésre váró kötet. Persze áprilisra-májusra biztosan erőteljesen meg fog változni a második lista, de remélem legalább a sajátjaimból sikerül többet elolvasnom :D

Naomi Novik: Ezüstfonás
Celeste Ng: Kis tüzek mindenütt
Jo Baker: Longbourn árnyékában
Jeffrey Eugenides: Házassági összeesküvés
Elena Ferrante: Aki megszökik, és aki marad
Rae Earl: My Madder Fatter Diary
 Jeanette Winterson: Gubancrom
Sofi Oksanen: Tisztogatás
Neil Gaiman: Sosehol
Virginia Woolf: Orlando

+

Edward St. Aubyn: Nincs ​baj / Baj van / Van remény
Sarah Perry: Melmoth (félbehagytam, nem tetszett)
✔ Neil Gaiman – Terry Pratchett: Elveszett próféciák
Charlotte Brontë: A Stancliffe-fogadó / Henry Hastings kapitány
Charlotte Brontë: Caroline Vernon
J. K. Rowling: Grindelwald bűntettei
Sue Monk Kidd: A ​méhek titkos élete
Monica Ali: A ​muszlim asszony
✔ Lewis Carroll: Alice Csodaországban
Becky Albertalli: Leah ​on the Offbeat

Nincsenek megjegyzések:

Te mit gondolsz? :)

Üzemeltető: Blogger.