Things I Love Thursday #10

március 07, 2019
- múlt csütörtökön kihasználtuk a jó időt és sétáltunk a 'Csótó' körül - olyan jó volt végre egy pulcsiban mászkálni a télikabát nélkül :D
- megnéztük hétvégén az egyik Oscar díjas filmet, a Zöld könyvet - nagyon tetszett (eredeti szinkronnal ajánlom ;))
- holnap indulunk Sopronba egy kis pihenésre - hétvégén ezt álltam neki tervezni, Instagramon is kaptam tippeket hova látogassunk el :)
- egy könyvet is már el is olvastam a tavaszi listámról - a Gubancrommal egész hamar végeztem :)
- 'nemlistás' könyveken is megakadt a szemem: Ryder Carroll bullet journal könyvével a magyar megjelenés óta szemeztem, utólag rájöttem, hogy jó hogy nem vettem/kaptam meg. A Nyugati kijárat pedig egy meglepetés volt - örülök, hogy mégis elolvastam.
- kedden kávéztam Negiluyval, akivel inspiráló volt a beszélgetés - több ötletünk, programtervünk támadt :)))

Nincsenek megjegyzések:

Te mit gondolsz? :)

Üzemeltető: Blogger.