Bridger-a-thon 2024 TBR

május 09, 2024

Avilda nemrég jelentette be, hogy május 20. és június 9. között Bridgerton - történelmi romantikus tematikájú olvasói maratont rendez. 

Mivel a várólistámon amúgy is szerepeltek ide passzoló könyvek, ezért egyből elkezdtem listákat gyártani - ill. sakkozni, hogy mit-mikor kellene olvasnom, egyúttal a saját tavaszi tbr kihívásomra - aminek szintén vészesen közeleg a lejárata és még semmit nem olvastam rá :D

A teljesítéshez egy vízszintes sort kell kipipálni.

Tervezett könyvek:

Bridgerton könyv - Julia Quinn: A vikomt, aki engem szeretett (2. rész) - két éve olvastam az elsőt, azóta is szeretnék olvasgatni a sorozatból, mert a tévésorozat megfogott

Sorozat része - Julia Quinn: A vikomt, aki engem szeretett, Tisztességes ajánlat (3. rész)  / Julianne Donaldson: Edenbrooke 

Kisregény vagy novella - ? 

Történelmi romantikus film/sorozat - új Bridgerton évad(rész)

Egy szerző, akitől nem olvastál még - Julianne Donaldson: Edenbrooke 

Julia Quinn könyv - Julia Quinn: A vikomt, aki engem szeretett, Tisztességes ajánlat

Avilda választ - opciók:

  • Thomas Hardy: A zöldellő fa alatt 
  • Georgette Heyer: Francia négyes
  • Georgette Heyer: Régi szép színek

Nincsenek megjegyzések:

Te mit gondolsz? :)

Üzemeltető: Blogger.