Mit várok ősszel? | 2022

Nemsokára jön a kedvenc évszakom és a ráhangolódást nagyban segítette az elmúlt napok lehűlése. Félig már az őszben vagyok :D --- Írtam mindezt még augusztus 24-én, aztán ahogy néhány éve - ismét félretettem ezt a bejegyzést. Ma álltam neki folytatni, de nem is volt baj, mert azóta jött néhány újabb könyvmegjelenés híre.

2019-ben és 2020-ban írtam utoljára ilyen bejegyzést, amiben átnéztem milyen könyv/film/tv sorozatmegjelenéseket várok, milyen programra vagyok kíváncsi. 

Könyvek

Az augusztusi nagy könyvespolc takarítás és szelektálás megerősített, hogy ne vegyek annyi könyvet, de ezek kötelező beszerzések lesznek:

Szeretném olvasni őket is:
Készítettem már egy őszi TBR listát, amire őszi hangulatú ill. várólista csökkentős könyveimet pakolásztam fel. Szeretnék a következő hónapban legalább 3-4 vcs-s könyvet elolvasni, és megközelíteni a 12 könyvet (eddig 5-öt sikerült elolvasnom :D). Van néhány molyos kihívás is, ami inspirál konkrét könyvek olvasásában, pl. most szeptemberben a Booktube Könyvklub egyik közös könyve a Ninth House, amit idén vettem meg és azóta is porosodott a polcon.

Programok

  • 27. Budapesti Nemzetközi Könyvfesztivál - szeptember 29 - október 2.

Megkavarodtak a hagyományos könyves események az elmúlt években - a Könyvfesztivál tavaszról idén őszre csúszott. Még nem tudom, el tudok-e menni, de még nincs is sok konkrétum a rendezvényekről, részletekről.

  • Országos Könyvtári Napok - október 3-9. 

Szintén szokásos őszi programsorozat, amelyen részt szoktam venni. Részletek nemsokára :)

  • ✔ Budapesti kirándulás - ha minden jól megy - egyszer szeptemberben és egy hétvége októberben. A cél a Libertine könyvesbolt, Múzeum körút persze és még talán az októberi Margófeszt is.

Filmek - sorozatok

Nincs még olyan sok film és sorozat, amit kinéztem - de bőven van a korábbi évek várólistáiról, ill. tipikusan őszi filmeket is tervezek nézni és újranézni. Harry Potter filmmaratonhoz szintén nagy kedvem van, bár ezeket bármikor megnézem, ha elcsípem a tévében. 

Filmek:

  • Fekete Párduc 2
  • ✔ Hocus Pocus 2 (Halloweenra :D)

Sorozatok:

  • A Gyűrűk Ura: A hatalom gyűrűi (Amazon Prime)
  • Anne Rice - Interjú a vámpírral (AMC)
  • Wednesday (Netflix)
  • A Korona 5. évad (Netflix)

Tevékenységek

A kirándulásokon, fotósétákon, kuckózós olvasásokon kívül szeretnék sokféle tipikus őszi tevékenységet megélni. Egész évben szeretek inspirálódni a tipikus 'mit csinálj X évszakban bakancslistákból', de a kedvenc évszakomban ez még inkább érvényes. 

  • ✔ PSL minden
  • ✔ erdőben sétálni
  • ✔ töklámpást faragni
  • ✔ kávézóban kuckózni
  • ...

 Nektek mik szerepelnek az idei őszi bakancslistátokon?

Nincsenek megjegyzések:

Te mit gondolsz? :)

Üzemeltető: Blogger.