Things I Love Thursday #35

szeptember 02, 2021

- két Agatha Christie könyvet is befejeztem az elmúlt héten: a Parker Pyne eseteit és ma ebédszünetben tudtam meg ki volt Mrs. McGinty gyilkosa :O :D
- a fenti két könyv között pedig egy újabb várólistás könyvet vettem le a polcomról - a Vágy és végzetet
- ha minden jól megy ez lesz a szombati programom
- ősz és szeptember-tervezgetés - naptárazás
- hétvégén két Amerika kapitány filmet is újranéztem, ennek hatására hétfőn ledaráltam a The Falcon and the Winter Soldier minisorozatot :D Tetszett, és jó volt visszatérni a Marvel univerzumba.
- kedd délután egy minikirándulás keretében megkóstoltam az idei Ország Tortáját - nagyon finom volt!

2 megjegyzés:

  1. A Falcon and The Winter Soildert megnéztem én is nemrég :) Tök jó volt :) Most jön a Loki!

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Ohh a Loki /szerelmesszemek
      Nagyon várom az új évadot belőle!

      Törlés

Te mit gondolsz? :)

Üzemeltető: Blogger.