Things I Love Thursday #39

szeptember 30, 2021

- a szeptemberi vállalásaim közül már az utolsó könyvet olvasom (Piros), elolvastam két várt képregényt (Loki és a Cserkeszterek), A boszorkányság évét és újraolvastam sok-sok év után a Zabhegyezőt az új fordításban
- visszatértünk a Témázunk nyári szünetről is egy iskolához kötődő bejegyzéssorozattal
- hétvégén meglátogattam - végre - az új fiókkönyvtárunkat és a Kámoni Arborétumban tettünk egy fotósétát
- készült velem egy interjú múlt héten, amit itt olvashattok
- kedden sokat sétáltam a városban, parkban üldögélve is olvastam és élveztem a szép őszi délutánt
- kipróbáltam az akvarell ceruzákat, persze könyvjelzőket készítettem elsőre :D

Tartalmas és aktív hetem volt :))

Nincsenek megjegyzések:

Te mit gondolsz? :)

Üzemeltető: Blogger.