Havi zárás - Szeptember

szeptember 30, 2021

Szeptember... volt egyszer egy könyvhét, kihagytatlan vásárlások, új Poket, stb... 16 könyvet szereztem be a hónapban, ebből sok új megjelenés volt, amit szinte kivétel nélkül el is olvastam. Két korábbi kedves olvasmányt is megvettem egy szombathelyi könyvmolytól, ill. az Egy csipetnyi mágiát, mert megfogott a fülszövege. :) A könyvheti zsákmányokról meséltem már az élménybeszámolós bejegyzésemben.

Szerzemények: 

1. Paula Hawkins: Lassan izzó tűz
2. Alexandra Andrews: Kicsoda Maud Dixon?
3. Stacey Halls: A lelenc
4. Anne Sexton: Élj vagy halj meg
5. Ferencz Mónika: Búvárkodás haladóknak
6. Michelle Harrison: Egy csipetnyi mágia
7. Octavia E. Butler: A magvető példázata
8. V. E. Schwab: Addie LaRue láthatatlan élete
9. Simon Márton: Éjszaka a konyhában veled akartam beszélgetni
10. Rene Denfeld: Az elvarázsoltak
11. Alexis Henderson: A boszorkányság éve
12. Sally Rooney: Hová lettél, szép világ
13. Anne Cathrine Bomann: Agathe (korábban olvastam)
14. Graham Moore: Az éjszaka fénye (korábban olvastam)
15. Stanisław Lem: Solaris
16. Christina Henry: Piros

Olvasmányok:

1. Agatha Christie: Mrs. McGinty meghalt 4/5
2. María Isabel Sánchez Vegara: Jane Goodall 4/5
3. Paula Hawkins: Lassan izzó tűz 5/5
4. Ferencz Mónika: Búvárkodás haladóknak 4/5
5. Sarah Andersen: Oddball 4/5
6. Alexandra Andrews: Kicsoda Maud Dixon? 4/5
7. Anne Sexton: Élj vagy halj meg 4/5
8. Octavia E. Butler: A magvető példázata 5/5
9. Elisabeth Lukas: Mondj búcsút a kiégésnek! 5/5
10. V. E. Schwab: Addie LaRue láthatatlan élete 5/5
11. Sally Rooney: Hová lettél, szép világ 5/5
12. Tóth Krisztina: Bálnadal 4/5
13. Stacey Halls: A lelenc 4/5
14. Al Ewing: Loki: Asgard ügynöke 1. – Bízz bennem, Loki vagyok! 5/5
15. Noelle Stevenson – Grace Ellis – Shannon Watters – Brooklyn Allen: Cserkeszterek 1. – Rettegjetek a szent nyávogótól 5/5
16. Alexis Henderson: A boszorkányság éve 4/5
17. J. D. Salinger: Rozsban a fogó 5/5
18. Simon Márton: Éjszaka a konyhában veled akartam beszélgetni 4/5

Ez a hónap tényleg az olvasásról szólt - félretettem a legtöbb YouTube csatornát és sorozatot sem sokat néztem, nem akartam halogatni az újdonságokat :) 

Augusztus elején teljesítettem a Havi egy Agatha Christie kihívást, de azért a móka kedvéért olvastam tőle a hónap végén - szeptember elején. A kötelező körök közül a verses és képregényes kihívásomat túlteljesítettem: 4 - 3 olvasmánnyal. Az újraolvasást az utolsó pillanatra hagytam, de egy régi tervemet pipálhattam ki a Zabhegyező új fordításának megismerésével. 

A legtöbb olvasmányom, ahogy a bevezetőből sejthető - a friss könyvheti megjelenések közül került ki. Több nagyon várt kötetre is sort keríthettem, mint például az új Paula Hawkins, Sally Rooney vagy V. E. Schwab regények, de ismerkedtem új szerzőkkel is, mint például Alexandra Andrews, Anne Sexton vagy Octavie E. Butler. 

Jól válogattam ebben a hónapban: 4-nél rosszabb 'jegyet' nem ért el egyik olvasmányom sem :D Érdekes és változatos kötetek kerültek a kezembe, a képeskönyvtől kezdve a történelmi regényeken át az önsegítő kötetekig. 

A legcukibb könyv a Cserkeszterek volt, a leghumorosabb a Loki képregény, a leghátborzongatóbb A boszorkányság éve - de a posztapokaliptikus A magvető példázata és a még csak éppen elkezdett Piros is illik a sorba. Nagyon megfogott, rólam szólt a Hová lettél, szép világ, de az Addia LaRue láthatatlan élete is. Borzongató olvasmány volt a Kicsoda Maud Dixon, na és nagyon várt új Paula Hawkins kötet. 

Annyi jót olvastam ebben a hónapban, hogy nem győztem feldolgozni! :D

Októberre már van néhány megkezdett olvasmány - az utóbbi hetekben megint visszatértem a párhuzamos olvasáshoz (nemtetszik :D). Szeretnék legalább egy várólista csökkentős könyvet kézbe venni, Szederbor októberi könyvklubjához csatlakozni (Légszomj novelláskötettel), és természetesen valami boszorkányos regényt olvasni, ha már október és Halloween. Agatha Christie sem fog kimaradni, a Pókháló kötetét mindenképp Halloween környékére időzítem, annyira illik oda az új borítója miatt :D

A többiek szeptembere:

Nita, Pupilla, Amadea

Nincsenek megjegyzések:

Te mit gondolsz? :)

Üzemeltető: Blogger.