Things I Love Thursday #22

június 03, 2021

- négy könyvet fejeztem be az elmúlt héten: a Marilla nagyon tetszett, Clark kisregénye sem volt rossz, ma pedig befejeztem és közös bejegyzést hoztam Wohlleben gyerekeknek szóló könyveiről (ami még májusi szerzemény volt)
- a hét elején több tematikus bejegyzést - beszámolót hoztam a záráson kívül: megmutattam miket olvastam a Múltidéző Májusra, mik voltak a tavasz legjobb könyvei és beszámoltam arról, hogy milyen volt a Merítés Líra zsűrijében lenni
- hétvégén ismét fotózgattam növényeket
- múlt csütörtökön végre elkezdtem olvasni a Pilinszky összes kötetemet, amit még februárban vettem
- hétfőn befutott két nagyon várt újdonság a Metropolis Media Kiadótól - most olvasom Jodi Taylor új könyvét, azt követi majd T. J. Klune-tól Ház az égszínkék tengernél, amit kb mindenki imád - nagyon kíváncsi vagyok rá! Először Zsófinál láttam, még tavaly.

Nincsenek megjegyzések:

Te mit gondolsz? :)

Üzemeltető: Blogger.