Things I Love Thursday #23

június 10, 2021

 - három könyvet fejeztem be az elmúlt héten, ezek közül két újdonság volt a Metropolis Media kiadótól. Jodi Taylor időutazós sorozatának 6. része hozta a megszokott szórakoztató cselekményt, a sokak által várt és imádott Ház az égszínkék tengernél engem is elvarázsolt (bejegyzés is érkezik róla ;)). Az utazós könyvem pedig a Poirot-sorozat következő része volt, a Feketekávé
- hétvégén megejtettek az első idei nagyobb kirándulást - Győr és Pannonhalma volt a cél - rengeteget fotóztam, nézzétek meg Instán ;)
- berobbant a nyár - előkerült a lenge ruhák és néhánnyal gyarapítottam is a gardróbomat
- pénteken megkaptam a 2. oltásomat - belázasodva a Sütimester és TheCottageFairy videói terelték el a figyelmem, arról hogy ráz a hideg :D
- hétfői produktív szabadnap és még egy újdonság is érkezett - A csütörtöki nyomozóklub, amit Libramore podcast Annája fordított. Ma reggel el is kezdtem olvasni!

Nincsenek megjegyzések:

Te mit gondolsz? :)

Üzemeltető: Blogger.