Romantikus Readathon 2024 TBR

február 10, 2024

Tegnap indult el Andi és Sanna romantikus readathonja (február 20-ig tart), amelyet már vártam - már csak amiatt is, hogy én több romantikus olvasmányt terveztem erre a hónapra. A korábbival ellentétben, most egy bingó táblát kell kitölteni - de kettő közül választhatunk. 

Sannáét választom, mert az aktuálisan tervezett könyvekhez az övé illik első pillantásra jobban:

Ali Hazelwood: Sakk-matt #rózsaszínborító #ellenségekbőlszerelem (?) #grumpysunshine (?)

Lynn Painter: Jobb mint a filmeken #ifjúságiromantikus

Freya Marske: Csodálatos világosság #romantasy

Jennifer E. Smith: Vajon létezik szerelem első látásra? #ifjúságiromantikus (ez amiatt fogott meg, amikor megláttam a könyvtárban az új kiadását, hogy 1. repülőn és Londonban (is) játszódik + 2. filmadaptáció miatt

(Még vár a polcomon Alexis Hall: Boyfriend Material – Pasialapanyag regénye ami szintén jó lehet valamelyik pontra / még nem tudom mire / - itt a hívószó London volt, ill. a pozitív értékelések, de még annyi más kihívásra-témára szeretnék olvasni a hónapban, hogy ezt nem terveztem be februárra - aztán lehet, hogy félredobok mindent és nekiállok.)

Nincsenek megjegyzések:

Te mit gondolsz? :)

Üzemeltető: Blogger.