Havi zárás - Február

február 29, 2024

Februárban ismét nem vettem/kaptam könyvet, 2 sajátot és 16 könyvtárit olvastam el.

Szerzemények

0 :D

Olvasmányok

A hónap elején az írói világról szóló kötetekben merültem el: a Gomolygás még januárról csúszott át, ezt követte Paul Auster kisregénye, majd a Sárga (ami NIOK közös könyv volt, ezért is siettem vele). 

Utána következett két mesekönyv (Pumukli :D) - ebből a mesés kupacból a hónap végén még elolvastam Zalka Csenge Virág legutóbbi gyűjtését. 

Kipipálhattam a februárra előirányzott várólista csökkentő olvasmányt (Shafak) - nem volt könnyű regény, de örülök, hogy nekiálltam!

A romantikus readathonra végül csak egy könyvet olvastam el (Vajon létezik szerelem...), de ennek filmváltozatát is megnéztem - mindkettő könnyed kikapcsolódást adott. 

Majd belekezdtem a legutóbbi Cormoran Strike kötetbe, ami egy 1000 oldalas monstrum - ezt csak itthon olvasgattam, majdnem két hétig. Ezzel párhuzamosan volt nálam mindig valami rövidebb könyv, pl.: az évek óta várt Édes palacsinta, a Kék (NIOK 2. olvasmány). 

A hónap végén több molyos kihívás utolsó olvasmányait* ütemeztem be: 
A This Winter lett a februári újraolvasásom, ami nagyon rövidke - ezzel el is lőttem a két rövid könyvet a kihíváshoz :D. 
Az Igazmondó Glimpi egyrészt sorozatzáró kötet, másrészt egy kihíváshoz is 'kellett', ahogy A tűzpróba (Emily 1.) és A kistkutya, aki... is.
A jó alvás titkát egyrészt érintettség miatt kezdtem el, másrészt szintén utolsó pont volt egy kihíváshoz. 
A családomban mindenki gyilkos - szintén egy ilyen olvasmány volt, de a megjelenése óta kíváncsi voltam rá.

*nem veszem amúgy ezeket véresen komolyan, de jó érzés összeszedegetni, kipipálni az olvasmányokat

Egy félbehagyásom ismét volt: Edith Nesbit: A sárkányok könyve kötetét tettem le 30 oldal után, szerencsére ez könyvtári példány volt :D

Összességében sokkal jobb könyveket olvastam, mint januárban, vagy kevésbé voltam kritikus. A tervezett tbr-om felét olvastam el, de bejöttek más könyvet helyettük. Kicsit sajnálom, hogy a romantikus readathonban nem vettem részt jobban, de helyette elolvastam az új Strike kötetet.

Filmek-sorozatok

Februárban ismét kihasználtam a Netflix előfizetésemet: befejeztem a Bodies sorozatot, ledaráltam az Egy nap regényből készült új adaptációt (tervezem az újraolvasást is) és a Hétköznapi szorongásokat. Ill. több filmet néztem újra (Szerelem határai, Star Trek, Pókember). 

Mindenmás

A február a szülihónapom, és tényleg az lett, mert többféle ok miatt több részletben ünnepeltük meg - barátokkal, családdal - így minden héten feldobta egy-egy napom a kedvességük <3
A tavasz is készülődik, hangulatjavító a jobb idő, letettem a nagy télikabátom, fotóztam virágokat - az idei első kirándulást (Budapest) is megejtettük.

Márciusra is szeretnék legalább egy kirándulást, jönnek szuper könyvek, a hónap végén pedig már húsvét és a készülődés a nagy útra :D

Nincsenek megjegyzések:

Te mit gondolsz? :)

Üzemeltető: Blogger.