Romantikus Readathon TBR

február 01, 2022

Andi és Sanna egy nagyon ötletes olvasási maratont készítettek el februárra, amire lelkesen össze is állítottam a várólistámat. Minden részletet megtaláltok a molyos eseménynél ill. a bejelentő videónál.

A readathon célja egy bájital összeállítása, amit megtehetünk olvasmányokkal ill. nem olvasós pontok teljesítésével is. Olyan könyveket válogattam össze, amik már amúgy is várólistásak voltak (pl.: a Madárdal a várólista csökkentő kupacomból). Tisztán romantikus könyveket ritkán olvasok, de időnként jól esik egy-egy ilyen, ezért ilyet is a listára tettem (The Love Hypothesis). 

Bájitalod Színe

  • Nem olvasós kihívás: Kreatívkodj! - szerintem itt előveszem az akvarell ceruzáimat és egy lapot, vagy egy bujo oldalt alkotok majd. 
  • Olvasós kihívás: itt az Alműfaj szerinti pontot választottam, amire három ötletem is van :D Történelmi romantikus - Sebastian Faulks: Madárdal / Kiss Nikoletta: Régmúlt napok fénye / Mary Westmacott: Az élet súlya

Bájitalod Illata

  • Nem olvasós kihívás: Illatosíts (gyertya/füstölő/parfüm) - újra előkerülhetnek a Világok Lángja gyertyáim és illatviaszok ;)
  • Olvasós kihívás: ide a joker könyvek közül Ali Hazelwood The ​Love Hypothesis regényét választottam. Vagy ha alzsáner szerint, akkor fantasztikus romantikus Rachel Givney: Szerelmes ​Jane, amiben időutazás is van

Bájitalod íze

  • Nem olvasós kihívás: Snack/Ital (ez egy könnyű pont, majd kiderül milyen ízű snack lesz :D) 
  • Olvasós kihívás: ismét az alműfaj tetszett meg - Kortárs romantikus - Alice Oseman: Heartstopper 2. képregényét fogom elolvasni

Bájitalod Neve

  • Nem olvasós kihívás: a Távol a világ zajától már ősz óta várólistás, most tényleg megnézem (a neve is jó)
  • Olvasós kihívás: ismét Alműfaj szerint: LMBT+ romantikus - Heartstopper 3. vagy ha sötét romantikusnak elmegy - Javier Marías: Beleszerelmesedések 

Nincsenek megjegyzések:

Te mit gondolsz? :)

Üzemeltető: Blogger.