Things I Love Thursday #52

december 30, 2021

- jól teltek a karácsonyi ünnepek: ettem jókat, olvastam is (A karácsonyi malac, Véletlen találatok, A fiú, akit Karácsonynak hívnak), ill. végignéztem a Witcher 2. évadát
- megvolt a kötelező karácsonyi kedvenc filmek újranézése (Holiday, Reszkessetek betörők 2. - az Igazából szerelem idén kimaradt :O)
- elkezdtem felkészülni a 2022-es évre: írtam az olvasós terveimről, készülget az évzáró bejegyzés is, amiben a Bookriot táblázata is sokat segít (a 2022-es is elérhető már ;)) és tegnap kikerült a 2022-es várólista csökkentő bejegyzésem is
- az új kedvenc karácsonyi Világok Lángja illatom a Karácsony a kastélyban - nagyon finom, édes illata van

2 megjegyzés:

  1. 2022-ben nem fogod csinálni? Hiányzott első héten...

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Köszi :)) Nem akartam folytatni, sokszor már stresszt okozott hogy időben összeszedegessem a pontokat, képet megszerkesszem. Gondolkozom valami új formán, hogy mégis maradjon egy kis személyesebb ajánló is a blogon.

      Törlés

Te mit gondolsz? :)

Üzemeltető: Blogger.